Sila hubungi wakil khidmat pelanggan kami untuk bantuan lanjut. Untuk berbual dengan wakil khidmat pelanggan kami, sila klik di sini. Sebagai alternatif, anda boleh menghantar e-mel kepada kami di help@myeg.com.my atau hubungi kami 03-78018888.
Sila rujuk jadual dibawah bagi senarai kesalahan umum untuk penjelasan atau arahan mengenai tindakan yang perlu diambil. STATUS MESSAGE DEFINISI MESEJ STATUS PEMBAHARUAN LKM DIBENARKAN 2 BULAN SEBELUM Pembaharuan cukai jalan tidak boleh dilakukan ...
Yuran yang terlibat adalah seperti berikut: 1. Fi pembaharuan CDL 2. Amaun pelarasan CDL (if have) 3. Caj eKhidmat 4. Caj eKhidmat: Cukai Jualan dan Perkhidmatan @ 8% 5. Caj Penghantaran (jika berkenaan) 6. Caj Penghantaran: Cukai Jualan dan ...
Warganegara Malaysia boleh mengakses lesen digital e-LMM melalui aplikasi MYJPJ dalam tempoh 24 hingga 48 jam selepas pembaharuan CDL berjaya. Sekiranya anda memilih pilihan pengambilan di pusat eKhidmat atau penghantaran, urusan tersebut akan dibuat ...
Ia bergantung kepada pengumuman Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) seperti semasa musim perayaan, kempen khas, ataupun terdapat diskaun untuk pembayaran dalam talian atau di lokasi tertentu.