Adakah saya akan mendapat resit selepas pembayaran saman saya?
Ya, anda akan menerima resit selepas pembayaran. Perincian transaksi pembayaran akan dicetak pada resit selepas anda berjaya menyelesaikan pembayaran saman
Related Articles
Berapa lama masa yang diambil untuk status saman dikemas kini selepas saya membuat pembayaran?
Status saman anda biasanya akan dikemas kini dalam tempoh 1 hingga 3 hari bekerja selepas anda membuat pembayaran. Walau bagaimanapun, tempoh ini mungkin berbeza bergantung kepada masa pemprosesan oleh pihak berkuasa. Sila hubungi kami melalui Pautan ...
Sebelum ini apabila saya log masuk, saya dapat melihat beberapa saman di laman web, tetapi apabila saya log masuk hari ini, saman-saman tersebut sudah tiada. Saya tidak berkesempatan membuat sebarang pembayaran. Mengapakah saman tersebut dikeluarkan?
Saman daripada JPJ hanya akan berada di laman web MyEG selama 2 minggu dari tarikh kesalahan. Jika saman tidak dibayar dalam tempoh 2 minggu tersebut, Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) akan padam saman tersebut dan anda perlu ke kaunter JPJ untuk ...
Bagaimanakah saya boleh mendapatkan resit pembayaran?
Anda boleh melihat transaksi terdahulu anda melalui pautan sejarah transaksi pada halaman muka saman. Sekiranya anda memerlukan bantuan daripada kami, sila hubungi kami melalui Pautan Live Chat, help@myeg.com.my atau hubungi 03-78018888..
Untuk Saman Senarai Hitam, bolehkah saya membayar Saman Senarai Hitam Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) melalui MyEG?
Bermula 20/09/2024, saman kompaun yang telah tamat tempoh (melebihi tarikh pembayaran saman pada notis yang dikeluarkan) dan disenarai hitam (selepas mahkamah mengeluarkan status DNAA) boleh dibayar secara dalam talian melalui MyEG.
Apakah kaedah pembayaran untuk membayar saman?
Untuk saman warga Singapura, pembayaran hanya boleh dilakukan melalui Kad Kredit - Visa dan Mastercard sahaja.